Pampas - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu Pampas - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu

Pampas

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 September 2012 | Bolivia, La Paz

Hallo daar!
Ben net terug uit de Pampas. 3 dagen heerlijk in een bootje gevaren en dieren gespot. Mega veel krokodillen gezien, apen, vogels en nog wat andere dieren waar ik de naam niet meer van weet :). Super mooie en relaxte tour gehad. Heerlijk overnacht in een houten huisje op palen in de bossen. ´s ochtends gewekt worden door de apengeluiden is toch wel erg leuk.
Morgen 2 daagse tocht door de jungle. Ben benieuwd wat de Spaans sprekende gids mij te vertellen heeft. Vrees dat ik er niet veel van kan verstaan ;).

Foto´s komen wel als ik terug ben uit de jungle.

Groetjes Joyce

  • 05 September 2012 - 16:21

    Chantal:

    Hé Joyce,


    Jij bent net 3 dagen terug uit Pampas. Klinkt allemaal wel erg avontuurlijk zeg, nog eens wat anders als een dagje op je werk of 3 dagen kermis in Beltrum......

    Geniet maar lekker, het is alweer zo voorbij! Nog maar een 2 weken en je bent al weer thuis!

    Groeten, Ronnie en Chantal en lieve knuffels van Karlijn en Sven!

  • 07 September 2012 - 22:57

    Bram:

    Joyce, een hele onderneming zo alleen in de jungle. Maar je doet het toch. Grote waardering. Ik ben zeer benieuwd naar jou verhalen, wij laten ons verrassen. Tot in Ommen.

    Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 01 Aug. 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 9608

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Augustus 2012 - 15 September 2012

Bolivia

Landen bezocht: