Pampas - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu Pampas - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu

Pampas

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 September 2012 | Bolivia, La Paz

Hallo daar!
Ben net terug uit de Pampas. 3 dagen heerlijk in een bootje gevaren en dieren gespot. Mega veel krokodillen gezien, apen, vogels en nog wat andere dieren waar ik de naam niet meer van weet :). Super mooie en relaxte tour gehad. Heerlijk overnacht in een houten huisje op palen in de bossen. ´s ochtends gewekt worden door de apengeluiden is toch wel erg leuk.
Morgen 2 daagse tocht door de jungle. Ben benieuwd wat de Spaans sprekende gids mij te vertellen heeft. Vrees dat ik er niet veel van kan verstaan ;).

Foto´s komen wel als ik terug ben uit de jungle.

Groetjes Joyce

• 05 September 2012 - 16:21

Chantal:

Hé Joyce,

Jij bent net 3 dagen terug uit Pampas. Klinkt allemaal wel erg avontuurlijk zeg, nog eens wat anders als een dagje op je werk of 3 dagen kermis in Beltrum......

Geniet maar lekker, het is alweer zo voorbij! Nog maar een 2 weken en je bent al weer thuis!

Groeten, Ronnie en Chantal en lieve knuffels van Karlijn en Sven!

• 07 September 2012 - 22:57

Bram:

Joyce, een hele onderneming zo alleen in de jungle. Maar je doet het toch. Grote waardering. Ik ben zeer benieuwd naar jou verhalen, wij laten ons verrassen. Tot in Ommen.

Bram