Afscheid monos (apen) en aankomst Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu Afscheid monos (apen) en aankomst Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu

Afscheid monos (apen) en aankomst Santa Cruz

Blijf op de hoogte en volg Joyce

11 September 2012 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Afgelopen 2,5 dag nog gewerkt met de apen. Super leuk om er weer te zijn geweest. Nog een birthdayparty gehad van een vrijwilligster met bbq. Was erg gezellig.

Afgelopen nacht een touringcar aangehouden om naar Santa Cruz mee te kunnen reizen. Gelukkig stopte er een bus en kon ik instappen. Enige nadeel: alle zitplaatsen waren bezet en er lagen mensen in het gangpad op de grond te slapen. Dat was ook de plek waar ik 6 uur lang moest vertoeven... Long night...Om 5.00 ´s ochtends aangekomen in Santa Cruz, hostel geboekt en 4 uurtjes geslapen. Heerlijk ontbijtje (met gezelschap van een Toekan aan mijn tafel die de kruimels op at) en toen stad bekeken. Centrum is leuk. Heel anders dan de andere steden in Bolivia. Luxer, schoner en moderner. Een paar parken bezocht en nu restaurantje zoeken om wat te eten. Morgen nog een dagje in Santa Cruz en dan woensdag met het vliegtuig naar Rio de Janeiro. Over 5 daagjes ben ik alweer in Nederland, tijd gaat snel.

XXX

• 11 September 2012 - 08:10

Marije:

Lieve Joyce, dank je wel voor jullie kaart voor mijn verjaardag! Dat had ik natuurlijk helemaal niet verwacht, dus heel erg leuk!
    Wat heb je weer leuke foto's op de site gezet! Ben echt heel benieuwd naar alle andere foto's die je hebt gemaakt van Bolivia, maar ook van de apen. Alvast een hele goeie reis! liefs Marije

• 11 September 2012 - 09:05

Tiny Hoving:

Mooie foto's! Het aftellen van de dagen is begonnen. Nog 5 dagen. Een hele goede reis toegewenst. We zien naar je uit.

STAP-pers.

• 11 September 2012 - 21:43

Chantal:

Hoi Joyce,

ik hoop dat je wel de dagen goed geteld hebt, want je schrijft op 11 september (dinsdag): morgen nog een dagje Santa Cruz en woensdag naar Rio de Janeiro. Morgen is het al woensdag! Misschien zit je met tijd verschil, maar ik hoop dat je reis goed verloopt, ook al duurt die best lang! Geniet nog van je korte tijd in het verre Zuid-Amerika. Hier wordt het herfstachtig, dus welkom in ons kikkerlandje!
    Goede reis en tot snel!

Groeten, Chantal

• 12 September 2012 - 10:00

Laura:

O nog even en je bent alweer terug. Wat een leuke verhalen en mooie foto's. Vooral die toekan bij je ontbijt. Gaaaf!

Hele goede reis terug! Pas goed op jezelf!

Liefs, Laura