terug uit de jungle - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu terug uit de jungle - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu

terug uit de jungle

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 September 2012 | Bolivia, La Paz

Wauw, dat waren 2 super gave dagen in de jungle.
Ik was de enige persoon die deze tour had geboekt voor deze 2 dagen. Dat betekende een prive gids voor mij! Eerst met een bootje 3 uur varen door prachtige natuur. Samen met 4 jongeren die ik ook al in de Pampas had ontmoet. Na aankomst in de jungle een heerlijke lunch en toen met de gids de jungle in op zoek naar dieren en medicinale bomen en struiken.
Oren en ogen goed open houden en dan heb je kans dat je de dieren ziet.... De gids was er erg goed in en ik heb verschillende dieren gezien. Papagaaien, Kolibri, Tehons, Squirrelmonkeys, Capucinmonkeys en Howlermonkeys, Tarantulaspin...
´s avonds in het donker nog weer terug geweest de jungle in en toen andere dieren gezien zoals een Tapir, alligator en een Bambi.
Heerlijk geslapen en vanochtend nog een tocht door de jungle gehad.
Mooie ring gekregen die de gids heeft gemaakt van een noot.
De jungle is echt een geweldige plek om te zijn en ik vond het super jammer om de jungle weer te verlaten maar moest mijn vliegtuig naar La Paz halen...

Daar ben ik nu en ik neem over 3 uur de bus richting ´mijn´ aapjes. Ga weer een paar dagen helpen bij het apenpark.

Groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 01 Aug. 2012
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 9612

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Augustus 2012 - 15 September 2012

Bolivia

Landen bezocht: