aankomst Bolivia - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu aankomst Bolivia - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Joyce Lurvink - WaarBenJij.nu

aankomst Bolivia

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Augustus 2012 | Bolivia, Villa Tunari

Na een lange reis van Amsterdam naar Atlanta, Rio de Janeiro en Sao Paolo vannacht aangekomen op het vliegveld van Santa Cruz.
Best lastig dat ik geen Spaans spreek, want bijna niemand kan Engels....
Maar mijn talenboekje helpt me goed op weg.

Met een taxi naar het backpackershostel en daar 4 uurtjes geslapen. Om 8.00 uur vertrok de bus al richting Villa Tunari waar ik 2 of 3 weken vrijwilligerswerk met de apen ga doen. Busreis van 6,5 uur zonder airco....
Maar wel een aardige Peruaan die me wat heeft geholpen met het Spaans.

Parque Machia is een mooi park, maar alles is erg oud, viezig en zonder luxe. Daar moeten we het de komende tijd maar even mee doen. Ze hebben geen geld om het op te knappen, en het geld dat er is gaat naar de dieren. Goede zaak! Er zijn ongeveer 20 vrijwilligers werkzaam. Vanavond met 4 van hen uit eten geweest. Het is hier very cheap en goed te eten. Ik ben de enige Nederlander, dus mijn Engels wordt goed bijgespijkerd.
Morgen start mijn 1e werkdag. Van 7.30 uur tot 18.30 uur.
Gelukkig was er nog plek bjij de apen en ben ik ingedeeld om de komende weken bij de apen die nog niet het wild in kunnen te werken.
Morgen begint de 1e werkdag, ik ben benieuwd.

  • 09 Augustus 2012 - 07:58

    Jule:

    Lieve Joyce,

    Goed te lezen dat je veilig bent aangekomen! Ben erg benieuwd naar je eerste werkdag!

    Dikke kus, Jule

  • 09 Augustus 2012 - 08:33

    Tiny Hoving:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Dat worden lange dagen! Leuk dat je bij de apen kunt werken, je wens komt uit.


    Groeten, Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 01 Aug. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 9574

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Augustus 2012 - 15 September 2012

Bolivia

Landen bezocht: